مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

محمد نوری: با علی کریمی یک زوج رویایی تشکیل می دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حقش بود به تیم ملی دعوت شود گفت: البته از اینکه خط خوردم ناراحت نیستم زیرا مربیگری سلیقه‌ای است و باید با تلاش بیشتر در اردوهای بعدی شرکت کنم.

 

محمد نوری ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط تیم درحال حاضر خوب است و امیدوارم با تمرینات مطلوب برای حضور در لیگ برتر آماده شویم و در مسابقات داخلی و خارجی عملکرد بهتری داشته باشیم. البته خوشحالم که فصل گذشته توانستیم به قولی که به هواداران داده عمل کرده و یک جام بگیریم که امیدوارم این موفقیت امسال هم تکرار شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا در فهرست نفرات تیم ملی برای حضور در اردوی اتریش قرار ندارد افزود: حقم بود در این اردو حضور داشته باشم گرچه در اواخر فصل مصدوم شدم اما در بازی فینال جام حذفی عملکرد خوبی داشتم و می توانستم به تیم ملی دعوت شوم حتی من فکر می کردم جزو 11 نفر اصلی باشم اما این حق سرمربی است که بازیکنان را انتخاب کند.

 

 

وی ادامه داد: ناراحت نیستم که دعوت نشدم زیرا مربیگری سلیقه ای است اما تلاش می کنم که در اردوهای بعدی و مسابقات آینده تیم ملی بتوانم نظر سرمربی را جلب و در اردوها حضور داشته باشم.

 

نوری در مورد حضور علی کریمی در تیم پرسپولیس اظهار داشت: اینجا خانه علی کریمی است و بهترین خاطرات را در این تیم داشته و هوادارانم بسیار خوشحالند که وی به این تیم برگشته است. کریمی بازیکن بزرگی است اما این به نظر سرمربی بستگی دارد که از نفرات در چه پستی استفاده کند. قطعا من می توانم با کریمی زوج خوبی را تشکیل دهم اما همه چیز به نظر استیلی بستگی دارد.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علی دایی هم می توانست در پرسپولیس با توجه به شرایط موجود شرایط خوبی را کسب کند در پایان گفت: 4-5 روز است که با استیلی کار می کنم وی مربی خوبی است که بازیکن بزرگی هم بوده امیدوارم امسال هم به همراه استیلی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد