مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بیک زاده: با پرسپولیس به توافق رسیدم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان از توافق خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: برای دریافت رضایتنامه‌ام به اصفهان خواهم رفت تا فصل آینده در تهران و برای پرسپولیس بازی کنم.

 

هاشم بیک‌زاده ضمن بیان این مطلب افزود: طی روزهای اخیر مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم که در نهایت این مذاکرات منجر به توافق با آنها برای عقد قرارداد شد.

وی در ادامه افزود: چون با باشگاه سپاهان قرارداد دارم، هنوز با باشگاه پرسپولیس قراردادی امضا نکرده‌ام. فردا دوشنبه برای مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان به اصفهان می روم و درخواست می کنم تا رضایتنامه ام را صادر کنند.

 

 

این بازیکن که سابقه بازی در تیم استقلال را نیز دارد، تصریح کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه سپاهان با جدایی‌ام موافقت کنند تا فصل آینده برای پرسپولیس بازی کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق پرسپولیس دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.perspolis-zarindasht.blogfa.com

سلام به سایت من سر بزن و در صورت تمایل لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد