مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلی : اشجاری و معدنچی را نمی‌خواهیم

مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی از مشخص شدن وضعیت میشائیل هنکه تا اواخر هفته آینده خبر داد و همچنین گفت که اشجاری و معدنچی را نمی‌خواهد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند اعلام آوردن میشائیل هنکه، مربی آلمانی به پرسپولیس از سوی شما یک بازی تبلیغاتی بوده است؟ گفت:

 

خیر، اصلا این گونه نیست. ما با هنکه صحبت کرده‌ایم و فکر می‌کنم تا اواخر هفته وضعیت او با پرسپولیس مشخص می‌شود، باید ببینیم که می‌توانیم با او به توافق برسیم یا خیر.

 

 

استیلی در مورد وضعیت محسن عاشوری به عنوان مربی پرسپولیس گفت: عاشوری هم مد نظر ماست و ان‌شاءالله کارهایش در حال انجام شدن است.

 

سرمربی پرسپولیس با رد خبر حضور حسن اشجاری و مهرزاد معدنچی در پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم اسمی از کسی ببرم اما یک سری بازیکنان هستند که با آن‌ها در حال مذاکره هستیم. خوشبختانه ما در پست دفاع چپ مشکلی نداریم و سه بازیکن خوب داریم که می‌توانند در آن پست بازی کنند و فکر می‌کنم با وجود ابراهیم شکوری و مجتبی شیری و محمد نصرتی، زیاد نیاز نباشد در این پست بازیکن بگیریم. آنچه که در این زمان نیاز داریم، یک مهاجم سانتر فوروارد است که امیدواریم تا چند روز آینده باگزینه‌هایمان به توافق برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد