مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حاجی سوار مترو به سوی بهشت!

مایلی کهن مامور جنگ یا صلح؟

مرجع خبری پرسپولیس : در واقع یک حفره بزرگ در کارنامه حاجی وجود دارد. یک کمبود. یک آرزویی دست نیافته و آنهم چیزی نیست جز سرمربیگری پرسپولیس.

 

 

1- مزه آن صبحانه لذیذ با رییس‌دولت هنوز هم زیر زبان مایلی‌کهن هست. بالاخره هرکسی نمی‌تواند با دکتر صبحانه صرف کند. اصلا از اهالی فوتبال چه کسی را سراغ دارید که توانسته باشد چای مرد اول اجرایی کشور را شیرین کرده و سنگک تازه دستش بدهد؟

مزه آن صبحانه لذیذ هنوز هم هراز چندگاهی زیر زبان حاجی مایلی تازه می‌شود. وقتی بعد از 12 سال ناگهان عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌شود هرچند، چند روزی بیشتر نمی‌ماند. وقتی بعد از 12 سال ناگهان سرمربی تیم ملی می‌شود هرچند، چند روز بیشتر نمی‌ماند و حالا بعد از 18 سال دوباره مسوولیت فنی در پرسپولیس می‌گیرد.

 


2- برهیچکس در جامعه فوتبال که جملات تاریخی و مصاحبه‌های آتشین محمد مایلی‌کهن را تعقیب می‌کند پوشیده نیست که حاجی دل خوشی از حضور سیاسیون در فوتبال ندارد. او منتقد سرسخت و پروپا قرص حکومت غیرورزشی‌ها بر ورزشی‌ها است. این روزها خیلی‌ها یاد تذکر مایلی‌کهن به حبیب کاشانی افتاده‌اند آنجا که وقتی مدیرعامل و سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود با فوتبال می‌توان به بهشت رفت یادآور شد با مترو هم امکان دسترسی به این مقصد هست. از شواهد و قرائن اینگونه بر می‌آید که او هم برای سوار شدن بر متروی حبیب کاشانی مجاب شده است مترویی که از زیر زمین فوتبال می‌گذرد اما اینکه حتما در بهشت ایستگاهی داشته باشد...

 


3- حاجی مایلی آخرین بار که از پرسپولیس رفت مربی این تیم بود و نه سرمربی. در واقع یک حفره بزرگ در کارنامه حاجی وجود دارد. یک کمبود. یک آرزویی دست نیافته و آنهم چیزی نیست جز سرمربیگری پرسپولیس. او در عصری که به عنوان دستیار کنار علی پروین می‌نشست، فقط در دو بازی که علی پروین به خاطر ترس از پرواز و درگیری به خاطر سرمربیگری همزمان تیم ملی و پرسپولیس را همراهی نکرد شانس ارنج کردن تیم محبوبش را یافت و امروز هم که بعد از این‌همه سال برگشته، باز هم نمی‌تواند دست به ترکیب تیم ببرد. او تا همین امسال یک سرمربی بوده است، پس بی‌شک به دنبال نقشی پررنگ‌تر از یک مشورت‌دهنده خشک و خالی در پرسپولیس است. او نوبتش در سرمربیگری پرسپولیس رعایت نشده است، انصاف هم البته بر این نکته تاکید دارد.

 


4- حاجی بین پرسپولیس و مدیریت آن با پیشکسوتان و همبازی‌های گذشته کدامیک را انتخاب می‌کند؟ او در اولین واکنش تذکر داده کسی که یک سال در پرسپولیس بوده، اسمش پیشکسوت پرسپولیس نمی‌شود، اما در آن اردوگاه علی پروین هم حضور دارد که اتفاقا جلوتر از مایلی‌کهن در تعداد بازی برای پرسپولیس قرار دارد. حداقل حاجی فعلا به صراحت روزنامه ارگان باشگاه با مدیرمسوولی کاشانی، این پشکسوتان را به تخریب متهم نکرده است و این خود بارقه امیدی به‌جا می‌گذارد. اینکه می‌توان برخلاف تلقی اولیه او را وسیله‌ای برای مهار مدیریت باشگاه دانست تا برخلاف شرح وظایف نانوشته‌اش در مقابله با عوامل بیرونی، عوامل درونی را در حفظ شأن و منزلت موسفیدهای دل‌چرکین از بی‌مهری باشگاه مجاب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد