مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

طرح جدید رسانه ملی برای محدود کردن فردوسی پور

مرجع خبری پرسپولیس : سازمان صدا و سیما در بخشنامه جدید از تهیه کنندگانی که اجرای برنامه خود را به عهده دارند خواست از میان این دو یکی را انتخاب کنند.

 

این سازمان از این افراد خواست اگر تمایل به اجرای برنامه دارند تهیه کننده جدیدی برای برنامه هایشان پیدا کنند. تصمیمی که اگرچه در نگاه اول راهگشا و عامل ارتقای کیفیت برنامه ها به نظر می رسد اما باعث محدود شدن چهره هایی چون عادل فردوسی پور خواهد شد.

فردوسی پور که با صراحت کلام خود بارها در برنامه 90 جنجال ساز شده و یقه سیاسیون را هم گرفته است باید از میان اجرا و تهیه کنندگی برنامه اش یکی را انتخاب کند.

 

 

این تصمیم از جایی اتخاذ شد که محمد دلاوری مجری بک بخش خبری در گزارش هفتگی خود تحت عنوان «صرفا جهت اطلاع» با صراحت لهجه انتقادات شدیدی را نسبت به برخی مقامات طرح کرد که موجب خشم مدیران رسانه ملی شد.

 

محمد دلاوری حالا باید یک مجری معمولی را کنار خود تحمل کند، اتفاقی که بنابر اظهارات نزدیکان جام جم تصمیمی بود بر جلوگیری از ویروس فردوسی پور(!) به سایر برنامه ها!

 

حالا باید دید 90 که بزودی بار دیگر سری جدید خود را آغاز می کند عادل را به عنوان مجری و تهیه کننده خواهد داشت یا باید شاهد تغییراتی در ساخت پرمخاطب ترین برنامه سیما باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجع خبری باشگاه پرسپولیس شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://perspolis-7.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
اگه خواستین میتونیم با هم تبادل لینک کنیم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد