مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حیدری: استقلال در آنکارا شعبه ندارد که من به آنجا بروم

استقلالی‌ها با مدیربرنامه‌هایم تماس گرفتند
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال مس کرمان حضورش در مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه استقلال را تکذیب کرد.

 

سپهر حیدری  در مورد حضورش در باشگاه استقلال و شایعه انتقالش به این تیم اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

 

من اکنون در ترکیه به سر می‌برم و از هفته قبل به این سفر آمده‌ام. نمی‌دانم چگونه این خبر را اعلام کرده‌اند که من به باشگاه استقلال رفته‌ام.

 

وی افزود: من به تیم بزرگ استقلال و پرویز مظلومی احترام خاصی قائل هستم اما این را می‌گویم که استقلال در آنکارا شعبه‌ای ندارد که من بخواهم برای پیوستن به این تیم به آنجا بروم و این خبر صحت ندارد.
حیدری گفت: من با مس کرمان قرارداد داخلی بستم و امیدوارم پس از اینکه برگشتم قراردادم را ثبت خواهم کرد. بازیکنان و کادر فنی خوبی مثل صمد مرفاوی را دارد و در این تیم احساس آرامش می‌کنم.

 

حیدری در پاسخ به سؤالی که آیا استقلالی‌ها خواهان جذب تو بودند یا خیر، گفت: قبل از این اتفاقات 2 بار از طریق مدیر برنامه‌هایم تماس‌هایی گرفته بودند که آن موضوع تمام شد، اما حالا می‌گویند که من به باشگاه استقلال رفتم که این مورد واقعیت ندارد و من برای استقلال در مسابقات داخلی و خارجی آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد