مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمی: با استیل آذین توافق کنم پرسپولیسی می شوم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین تهران اعلام کرد در صورتی که حسین هدایتی رضایت نامه او را صادر کند به احتمال فراوان پرسپولیسی می شود.

 


حسین کاظمی افزود: در حال حاضر در باشگاه استیل آذین هستم تا بتوانم رضایت نامه خود را بگیرم. در صورت دریافت رضایت نامه احتمال پرسپولیسی شدنم وجود دارد زیرا پیشنهاد هایی از چند باشگاه از جمله پرسپولیس دارم.

 

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ برای گرفتن رضایت نامه خود هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم بتوانم با مسئولان باشگاه در خصوص جدایی از این تیم توافق کنم.

 


وی در خصوص درصد امیدواریش به حضور در پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر قصد ندارم در این خصوص اظهار نظر کنم و در زمان مناسب در این مورد صحبت خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد