مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبی : وقتی مدنظر پرسپولیسیها نیستم، چطور به این تیم بروم؟

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم ملی به نحوه انتخاب لیست تیم ملی انتقاد دارد و می‌گوید بازیکنانی که در یک فصل در بخور و بخواب هستند در تیم ملی جایگاه ثابتی دارند.

 

حسین کعبی در مورد همه چیز حرف زد. حرفهای تازه وی را در زیر می‌خوانید:

 

*شنیدیم با مس کرمان تمام کردی؟

- من هنوز بازیکن استیل‌آذین هستم و یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم؛ بنابراین نمی‌توانم با تیم دیگری قرارداد امضا کنم.

 

*اما اعلام شده که شما با مس کرمان داخلی قرارداد بسته‌ای؟

- نه من با مسئولان باشگاه مس کرمان صحبت کردم و توافق هم کردم اما چیزی امضا نکردم.

 

پس چه زمانی قرارداد می‌بندی؟

- ابتدا باید با آقای هدایتی جلسه بگذارم و رضایتنامه‌ام را بگیرم و سپس برای امضای قرارداد با کرمانی‌ها صحبت کنم.



*حالا چه شد که مس کرمان را انتخاب کردی؟

- من به صمد مرفاوی قول داده بودم و این مربی چون خوزستانی است و من هم راحت‌تر برای تیمش بازی می‌کنم و مطمئن هستم فصل موفقی را خواهم داشت.

 

*از کجا مطمئنی؟

- چون هم از مرفاوی شناخت کامل دارم و هم از تیم مس کرمان، من می‌خواهم بدون حاشیه فوتبال بازی کنم به همین دلیل هم از انتخاب مس کرمان اصلا پشیمان نیستم بلکه خوشحال هم هستم.

 

*راستی لیست جدید تیم ملی هم اعلام شد، نظری نداری؟

- من به تیم ملی فکر نمی‌کنم.

 

*چرا؟

- با این وضعیت و شرایطی که در تیم ملی حاکم است طبیعی است که فکر نکنم.

 

*اگر امکان دارد بعضی از این شرایط را عنوان کنید؟

- خود شما خبرنگاران بهتر از هر کسی می‌دانید چه شرایطی در تیم ملی حاکم است. وقتی بازیکنی که در لیگ فوق‌العاده بازی می‌کند و یا بازیکنی آقای گلی می‌شود در تیم ملی جایی ندارد، تعجب نمی‌کنید؟ در تمام کشورها آقای گل جایگاه خوبی در تیم ملی دارد اما در ایران برعکس است.

 

در واقع شما فکر می‌کنید بعضی از بازیکنان حقشان نبود که به تیم ملی دعوت شوند؟

- خب بعضی از بازیکنان یک فصل بخور و بخواب داشتند و حتی تعجب کمتری دارند به تیم ملی دعوت می‌شوند اما ظاهرا حضور چنین بازیکنانی جای تعجب ندارد.

 

*بنابراین این شرایط به تیم ملی فکر نمی‌کنی؟

- نه من به باشگاهم فکر می‌کنم چون تیم ملی به من نیازی ندارد البته من عاشق تیم ملی هستم و اگر من حسین کعبی در این فوتبال شدم به خاطر تیم ملی است.

 

*خیلی‌ها اعتقاد داشتند کعبی در فصل یازدهم به پرسپولیس می‌آید؟

- من در لیست پرسپولیس نبودم و هیچ کس هم از طرف باشگاه با من تماس نگرفتند؛ بنابراین چطور به این تیم بروم؟! البته حمید استیلی با من رفیق است و امیدوارم در این تیم موفق باشد و دل هواداران پرسپولیس را شاد کند.

 

*حالا دوست داشتی به پرسپولیس برگردی؟

- من که خیلی دوست داشتم دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم و هنوز هواداران تیم به من لطف دارند و زنگ می‌زنند که به پرسپولیس بروم. شاید در فصل‌های بعدی دوباره پیراهن قرمز این تیم را بپوشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد