مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دو دلیل غیرفوتبالی بدون تیم ماندن علی دایی /پیشنهاد 1/8 میلیاردی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس به دو دلیل غیر فوتبالی این روزها بدون تیم مانده است!علی دایی حالا باید منتظر برخی اتفاقات در لیگ یازدهم باشد.

 

این مربی که از چند تیم خوب شهرستانی پیشنهاد همکاری داشت به تمام آن پیشنهادات پاسخ منفی داد تا در نهایت غایب بزرگ لیگ یازدهم لقب بگیرد. اما راز بدون تیم ماندن شهریار چیست؟

 

 

 

دایی پس از جدایی از پرسپولیس با پیشنهادات خوبی از دو تیم سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر مواجه شد، سپس مس کرمان سراغ او رفت و در این میان چند پیشنهاد از باشگاه های آسیایی دریافت کرد اما این مربی که به دلیل فعالیت های اقتصادی اش در پایتخت و همچنین این بحث که نمی خواهد از خانواده خود دور باشد، قید تمام پیشنهاداتش را زد.

 

دایی امیدوار بود پس از خرید باشگاه راه آهن از سوی حسین هدایتی، این تیم را رهبری کند اما این اتفاق نیفتاد تا شهریار بیرون گود بماند. آخرین پیشنهاد شهریار از سوی فدراسیون فوتبال فیلیپین بود که دو روز پیش دایی با ارسال ایمیلی از آنها عذرخواهی کرد.

 

علی دایی که روز گذشته پیشنهاد فدراسیون فیلیپین را برای پذیرش حکم سرمربیگری این تیم رد کرد با پیشنهاد تازه ای از سوی یک تیم قطری مواجه شده است.


لی دایی که اواخر فصل گذشته در اوج درگیری و اختلاف با حبیب کاشانی با پیشنهاد 1/2 میلیاردی یک تیم قطری مواجه شده بود بازهم این پیشنهاد را مقابل خود می‌بیند البته این بار با یک رقمی بالاتر یعنی یک میلیارد و 800 میلیون تومانی برای یک فصل روبه رو شده است.


لی دایی که آن روزها پاسخ به این پیشنهاد قطری ها را به پایان فصل موکول کرده بود این بار باید تصمیم بگیرد که آیا حاضر است با دریافت چنین مبلغی راهی قطر شود یا اینکه همچون پیشنهاد فیلیپینی ها به آن پاسخ منفی خواهد داد.



گفتنی است؛ دایی پیش از این اعلام کرده بود که به خاطر پرسپولیس حاضر نیست به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت دهد حال باید ببینیم چه پاسخی به این پیشنهاد اغوا کننده خواهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درامد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://5H12.ORQ.IR

کسب درامد غیر قابل باور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد