مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاشانی اگر می‌خواهد به مملکت خدمت کند، به آموزش و پرورش برود

عربشاهی: کاشانی اگر می‌خواهد به مملکت خدمت کند، به آموزش و پرورش برود



مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم پرسپولیس از حضور حبیب کاشانی در این باشگاه به هیچ عنوان راضی نبوده و به شدت عصبانی است.

 

به نقل از ایپنا؛ ضیا عربشاهی مدعی شد که اگر حبیب کاشانی می‌خواهد به مملکت خدمت کند به آموزش و پرورش برگردد و کار فوتبال را به فوتبالی‌ها بسپارد. حرفهای وی را در ذیل می‌خوانید:

 

*شرایط پرسپولیس را در آستانه لیگ یازدهم چطور ارزیابی می‌کنید؟

- در روزهای اخیر تغییر و تحول در پرسپولیس ایجاد شده است. آقای کاشانی کمیته فنی تشکیل داد و استیلی را به عنوان سرمربی گذاشت و مدیر فنی هم آورد. آیا  این تغییرات مثتب هست و واقعا این آقایان به فکر پرسپولیس هستند؟ پرسپولیس که سال گذشته به خصوص در نیم‌فصل دوم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و قهرمان جام حذفی شد باید همه چیز را سر جای خودش باشد. فقط منصوب کردن افراد مهم نیست بلکه افراد باید اختیار داشته باشند. آیا بهتر از استیلی برای هدایتی پرسپولیس در بین بچه‌های قدیمی تیم وجود داشت؟ تمام اینها نمایش است و این پست‌ها تشریفاتی است.

 


*عملکرد پرسپولیس در یارگیری چطور بوده است؟

- به نظر من یک مقدار ضعیف عمل کرده‌اند. مهرداد  اولادی جذب  شده که بازیکن خوبی است اما در خط دفاع و میانی مشکل داریم. محمد نصرتی برای خط دفاع جذب شده اما او در خط میانی نمی‌تواند آنچنان موفق باشد و تیم را رهبری کند. علی کریمی برای خط میانی خوب است اما کسانی می‌خواهیم که کنار او بجنگند و دعوا کنند نه اینکه نمایش بازی کنند. باید کنار کریمی 3 هافبک جنگنده و دونده باشند. به نظر من استقلال با جذب آندرانیک تیموریان که یکی از مهره‌های خوب تیم ملی است، خط هافبک خودش را محکم کرد. پرسپولیس در پست هافبک دفاعی مشکل دارد.

 

*در ارتباط با نحوه کنار گذاشتن علی دایی چه نظری دارید؟

- علی دایی و امثال او را نمی‌شود خراب کرد. دایی بازیکن بسیار بزرگی بوده اما کاشانی به دایی خیلی ظلم کرد به خصوص در نیم‌فصل دوم که مشکلات زیادی برایش ایجاد کرد. استیلی هم بازیکن بزرگی بوده اما اینطوری نیست که از نیم‌فصل دایی را کنار بگذارند و دودستگی در تیم و حاشیه درست کنند. کاشانی آدم خوب و مدیری است اما در مدرسه و آموزش و پرورش نه اینکه در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس. ما آدم‌های نخبه در فوتبال زیاد داریم اما آدم‌های غیرفوتبالی باعث شده‌اند فوتبال فاسد شود. آقایانی که در رأس کار فوتبال هستند به فوتبال ضربه می‌زنند. امثال کاشانی فقط می‌ خواهند اسم در کنند و به پرسپولیس ضربه می‌زنند. فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد و آدم شایسته فوتبالی هم زیاد داریم که اتفاقا همه آنچه بچه‌ مسلمان و مخلص هستند. کاشانی اگر می‌خواهد به مملکت ما خدمت کند برود آموزش و پروش چون جای او در فوتبال نیست.

 

*به نظر شما استیلی در فصل جدید موفق می‌شود؟

- نه، دوست دارم موفق شود اما نمی‌شود. آن سالی که پرسپولیس با قطبی و استیلی قهرمان شد به خاطر حضور دنیزلی در پرسپولیس بود که سال قبل  از آن در پرسپولیس کار کرده بود و سال بعدش استیلی و قطبی در تیم کار کردند و قهرمان شدند. امسال فکر نمی‌کنم پرسپولیس بتواند قهرمان شود چون استقلال تیم گردن‌کلفتی است و مهره‌های خیلی خوبی جذب کرده است. استقلال اگر به حاشیه نرود، می‌تواند قهرمان شود چون مهره‌های بزرگ و کادر فنی بزرگ و خوبی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد