مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولادی: کریمی ناآماده هم از کرار بهتر است

* اولین باری که با استیلی حرف زدی او به تو چه گفت؟

_ در هتل المپیک بودیم و قرار بود برویم اتریش. او با من تماس گرفت و من گفتم اگر اروپا نروم حتما به پرسپولیس می آیم. استیلی هم گفت منتظرت هستم و واقعا هم پای من ایستاد.

 

* کریم انصاری فرد با سایپا تمدید کرد، اگر در این گیر و دار با او به توافق می رسیدند چکار می کردی؟

_ اگر اصرار نمی کردند و تصور می کردم من را نمی خواهند هرگز به پرسپولیس نمی آمدم. بازیکنی نیستم که خودم را به تیمی تحمیلی کنم.

 

* دوست داشتی در پرسپولیس امسال چه کس دیگری کنارت بازی می کرد؟

_ به نظرم پژمان نوری به درد پرسپولیس می خورد. مهدوی کیا هم همینطور. چند بازیکن خلاق دیگر هم هستند اما برای من فرقی نمی کند. بازیکنی نیستم که بگویم اگر اینها نباشند از بازده من کم می شود یا بازی نمی کنم. در این شرایط آمده ام و از آینده هم خبر ندارم، با این قانون عجیب سقف قرارداد هم معلوم نیست آینده چطور می شود.

 

* پرسپولیس فصل قبل تماشاگران کمی را به استادیوم کشید...

_ به نظرم امسال بهتر می شود چون بازیکنان بزرگی گرفتیم. به نظرم اگر خوب بازی کنیم و کنار آن نتیجه خوب هم بگیریم برای هر بازی بیشتر از 80 هزار نفر به ورزشگاه می آیند. من فکر می کنم می توانیم قهرمان شویم و این تنها با حمایت هواداران محقق می شود.

 

* جالب است در هفته اول با ملوان بازی دارید، اگر کل زدی منتظر پشتک باشیم؟

_ نمی دانم شاید پشتک زدم شاید هم نزدم!

 

* به پرسپولیس آمدی تا فیکس باشی؟

_ بزرگترین ستاره های دنیا هم نمی توانند بگویند حتما فیکس می شوند. نیستلروی در رئال فیکس نشد اما اتوئو در همه بازی های بارسا بود. من هم همه ی تلاشم را می کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. به نظرم بازیکنی که خوب باشد حتما فیکس می شود.

 

* یک سوال مهم، کریمی بهتر است یا کرار؟

_ صد در صد کریمی.

 

* اما فتح الله زاده خیلی در این مورد برای شما کری خوانده بود؟

_ یک چیزی را مطمئن باشید، کریمی ناآماده هم از کرار بهتر است.

 

* علی کریمی در پرسپولیسی شدن تو چقدر نقش داشت؟

_ او خیلی با من حرف زد، گفت مهرداد دیدی در آلمان برایم چه اتفاقی افتاد؟ اصلا به من بازی نرسید... واقعا دو دل شده بودم. دور امارات و قطر را که خط کشیده بودم اما باور کنید پیشنهادات خیلی خوبی دادند. به هیچ بازیکنی اندازه من پول نمی دادند. الامارات حاضر بود یک و نیم میلیارد بدهد تا به این تیم بروم. تیم های دیگر هم 300-400 میلیون بیشتر از پرسپولیس می دادند اما باور کنید دیگر به این چیزها فکر نمی کنم چون با قلبم تصمیم گرفتم.

 

* نگفتی علی کریمی چند درصد در پرسپولیسی شدنت نقش داشت؟

_ راستش را بخواهید مانده بودم بروم اروپا یا برگردم پرسپولیس...

 

* کریمی این دودلی را از بین برد؟

_ خب نه! شاید اگر 30 سالم شد بنشینم و حسرت بخورم که این موقعیت را از دست دادم و به فلان تیم نرفتم اما الان خوشحالم چون انگیزه دارم. من برای آلمان انگیزه نداشتم چون بازیکنی نیستم که خط صاف را بگیرم و بروم و برگردم. فوتبال آلمان به نظر من اینطور است، شک ندارم اگر می رفتم موفق نمی شدم!

 

* کریمی دقیقا به تو چه گفت؟

_ گفت تیم خوبی داریم، کاشانی دارد زحمت می کشد و استیلی هم مربی خوبی است. گفت می توانیم در کنار هم با پرسپولیس موفق باشیم. روز آخر اردو متقاعد شدم که برگردم و در پرسپولیس بازی کنم.

 

* محمد نوری گفته بود اگر کسی بالاتر از سقف قرارداد ببندد، او و غلامرضا رضایی در پرسپولیس نمی مانند!

_ به نظر من هر بازیکنی که بهتر باشد باید پول بیشتری هم بگیرد. این موضوع هم در طول فصل مشخص خواهد شد. من یک بازیکن هستم و اگر ببینم بازیکنی بهتر از من بازی می کند اصلا مخالف پول گرفتنش نیستم. بازیکن خوب باید 5 میلیارد هم بگیرد و من اصلا بخیل نیستم. خودم در امارات سال اول 350 میلیون تومان گرفتم و در سال دوم یک میلیارد. این نشان می دهد اگر بازیکنی خوب باشد باشگاه حتما به او پول بیشتری می دهد. در این صورت من بازیکن حرفه ای هستم و ترجیح می دهم در این مورد حرف نزنم.

 

* البته نوری انصافا فصل قبل بهترین بازیکن پرسپولیس بود.

_ بله درست است؛ امیدوارم امسال هم همینطور باشد چون ما با هم دوست هستیم.

 

* حالا تو چقدر می ارزی؟

_ نمی دانم! عادت ندارم روی خودم قیمت بگذارم.

 

* راستی چرا شماره 33 را انتخاب کردی؟

_ اتفاقا یک خبرنگاری از من پرسید شما شماره 10 را می خواهید؟ اما باور کنید من اصلا به این چیزها فکر نمی کردم. من در هر تیمی که بازی کنم دنبال این چیزها نیستم، به ملوان هم که رفتم بدون اینکه از من سوال کنند شماره 12 را به من دادند. در پرسپولیس هم چون قبلا 33 را می پوشیدم این شماره را انتخاب کردم و دوستش دارم.

 

* خاطره خوبی از این شماره داری یا دلیل دیگری داشت؟

_ نه فقط این شماره را دوست دارم همین. شماره که فوتبال بازی نمی کند، بازیکن باید در زمین تلاش کند و برای تیمش مفید باشد.

 

* تعداد گل هایت به 33 می رسد؟

_سخت است اما همه تلاشم را می کنم.

 

* گفته بودی رکورد رضا نوروزی را تکان می دهی؟

_ قول نمی دهم اما همه تلاشم را می کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد