مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

جواد کاظمیان : خدا جواب صبرم را داد

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن جدید پرسپولیس پس از ثبت قراردادش گفت: از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشتم، اما به خاطر پرسپولیس صبر کردم و خدا جواب صبرم را داد.

 

جواد کاظمیان در حالی که چند دقیقه‌ای بیشتر به پایان مهلت فصل نقل و انتقالات باقی‌نمانده بود، شب گذشته در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد و با پرسپولیس قرارداد بست.


 

 

او پس از ثبت قراردادش اظهار کرد: فکر می‌کنم که خواست خدا بود تا به پرسپولیس بیاییم. چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم که یکی، دو پیشنهاد را به خاطر پرسپولیس رد کردم و برای این تیم صبر کردم. در نهایت خدا در دو، سه ساعت آخر فصل نقل و انتقالات جواب صبر من را داد و با من تماس گرفتند که بیاییم و با پرسپولیس قرارداد ببندم، در حالی که قرار بود به اهواز بروم تا با فولاد خوزستان قرارداد ببندم.


وی ادامه داد: روزنامه‌ها می‌نوشتند که کاظمیان پیشنهادی ندارد، در صورتی که این طور نبود. اهل بازارگرمی نبوده‌ام و خدا به من کمک کرد و نان نیتم را خوردم.


کاظمیان بیان کرد: امیدوارم پس از پنج سال دوری از پرسپولیس بتوانم مهره خوبی برای این تیم باشم. در پرسپولیس کار سختی دارم، چون فورواردهای زیادی مخصوصا در پست من حضور دارند، اما تلاش می‌کنم که موفق باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
sara دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
اگه کاظمیان 4 سال پیش میومد پرسپولیس مطمئن بودم که از خوشحالی تو آسمونا سیر میکردم و حتما کل تهران رو شیرینی میدادم ولی الان برام فرقی نمیکنه همون بهتر که نمیومد..........

محمد دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.virous.mihanblog.com

سلام ممنون به خاطر وبلاگ خوبت یه سری به وبلاگ من بزنید

مهشید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

نظرالکی ننویس خیلی هم به موقع اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد