مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان: می خواهم در پرسپولیس دوباره به پیراهن تیم ملی برسم

مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد. پیوستن او به پرسپولیس حرف و حدیثهای زیادی به وجود آورده و او مجبور است جواب انتقاداتی که مطرح می‌شود را بدهد.

 

*پیوستن تو به پرسپولیس در روزهای اخیر حرف و حدیثهای زیادی به وجود آورده است، چرا این همه حرف و حدیث‌ اطراف تو وجود دارد؟

- من دنبال حرف و حدیث‌ نیستم و بعد از 4، 5 هفته اول لیگ جواب همه منتقدانم را می‌دهم.

انتقاداتی که از من می‌شود، 30 درصد فنی است و 70 درصد انتقادات به خاطر مشکلات شخصی افراد با من است. من در حال حاضر 29 سال سن دارم و فوتبال بالا و پایین دارد.

 

فصل گذشته با اینکه قلعه‌نویی با من مشکل داشت اما در بازیهای زیادی شرکت کردم و در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 گل بسیار حساس برای سپاهان زدم که کارنامه قابل قبولی بود. حالا یک عده دنبال چه چیزی هستند، نمی‌دانم. هر وقت برای سپاهان بازی کردم خوب کار کردم و تأثیرگذار بودم اما این انتقادات باز هم مطرح می‌شود. الان مدتی است که به تنهایی تمرین می‌کنم و انشاءالله 3، 4 هفته از لیگ بگذرد و با بچه‌ها هماهنگ شویم با فوتبالم جواب آنها را می‌دهم.

 


*اینکه می‌گویند علی کریمی شما را به پرسپولیس آورده، صحت دارد؟

- به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر قرار بود علی کریمی مرا بیاورد که کارم به 2 ساعت آخر کشیده نمی‌شد و همان روز اول به پرسپولیس می‌رفتم. اصلا چنین چیزی نبود. آقایان کاشانی و استیلی در آخرین لحظات به من اعتماد کردند و پرسپولیسی شدم هر چند که یک عده نمی‌خواستند من پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

من بازیکنی نبودم که روی زمین مانده باشم. از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم و می‌توانید از آقای ابراهیم‌زاده بپرسد. قرار بود ظرف 48 ساعت به آنها خبر بدهم که نشد. فولاد خوزستان هم مرا می‌خواست و اتفاقا آقای جلالی خیلی پای من ایستاد و تا آخرین لحظه من قرار بود به فولاد بروم اما در نهایت به پرسپولیس پیوستم. کارنامه‌دارترین مربیان ایران مرا می‌خواستند و روی زمین نمانده بودم. شاید یکسری دوست نداشتند مرا در پرسپولیس ببینند اما با بازیهایم ثابت می‌کنم که این انتقادات بی‌رحمانه بود.

 

*این انتقادات روی روحیه شما چه تأثیری دارد؟

- اتفاقا انگیزه مرا چند برابر کرده است.

 

*پس به نوعی منتقدان به شما کمک می‌کنند؟

- نه، کمک نمی‌کنند اما ضربه هم نمی‌زنند. امسال یکی از بهترین سالهای فوتبالی من خواهد بود. شاید در 4، 5 هفته اول کمتر بازی کنم اما بعد از آن خیلی چیزها را ثابت می‌کنم.

 

*پرسپولیس را در حال حاضر چطور تیمی می‌بینی؟

- امسال هم پرسپولیس و هم استقلال از معدود سالهایی است که مهره زیاد د ارند. این 2 تیم در سالهای قبل کمتر ستاره داشتند اما امسال ملی‌پوشان زیادی در این 2 تیم هستند و استقلال و پرسپولیس تقریبا در یک سطح هستند و قهرمانی به تیمهای تهرانی خواهد رسید. البته شانس ما از استقلال بیشتر است چون تیم خیلی خوبی داریم و مهره‌های زیادی داریم به همین دلیل شانس اول قهرمانی پرسپولیس است.

 

*از تیم ملی دور شده‌ای. در این رابطه چه صحبتی داری؟

- بله، متأسفانه از تیم ملی دور شده‌ام. آخرین بار آقای قطبی مرا به تیم ملی دعوت کرد و به فوتبالم اعتقاد داشت اما یکسری مسائل باعث شد از تیم ملی دور شوم. در سپاهان سال خوبی نداشتم و طبیعی بود از تیم ملی دور شوم اما تنها 29 سال سن دارم و هنوز به تیم ملی فکر می‌کنم. پرسپولیس فرصت خوبی است تا به تیم ملی برگردم.

 

*شرایط تیم ملی را در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنی؟

- فکر می‌کنم تیم ملی در بازی با مالدیو نسبت به دیدار مقابل ماداگاسکار خیلی بهتر بود چون تیم ملی از اردوی اتریش برگشته بود و مقابل ماداگاسکار بدن بچه‌ها خسته بود. در مجموع فکر می‌کنم تیم ملی آینده روشنی دارد.

 

*در فصل گذشته روزهای خوبی نداشتی، چرا؟

- فصل  قبل برایم خیلی خوب نبود اما خیلی هم بد نبود بلکه متوسط بود.

 

*در ارتباط با رفتاری که قلعه‌نویی در سپاهان با تو داشت چه صحبتی داری؟

- دنبال گذشته‌ها و پرداختن به اتفاقات قبل نیستم. هر اتفاقی که افتاده به آن فکر نمی‌کنم.

 

*اما قلعه‌نویی خیلی تو را اذیت کرد،‌ درست است؟

- هر چه بود تمام شد. اگر بخواهم به گذشته برگردم خیلی حرف‌ها هست اما یک سری مسائل را نمی‌شود گفت. برای قلعه‌نویی هر جایی که هست آرزوی موفقیت می‌کنم. امسال سال سختی برای من است و فقط به آینده فکر می‌کنم چون هم پستی‌ها من در پرسپولیس خیلی خوب هستند و باید تلاش کنم تا سال خوبی داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد