مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پروین: آقای درخشان! مگر وجدان ندارید؟

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پیشین تیم پرسپولیس با انتقاد از سرمربی شاهین بوشهر گفت: آقای درخشان مگر شما وجدان ندارید که این حرف‌ها را درباره من می‌زنید؟

محمد پروین درباره اظهارات حمید درخشان مبنی بر اینکه او 4 ماه دیگر نمی‌تواند به میدان برود، عنوان کرد: آقای درخشان بهتر است به کار خودشان رسیدگی کنند. من از ایشان می‌پرسم مگر شما وجدان ندارید؟ مگر من در ترکیه مقابل چشمان شما شوت نزدم، تکل نزدم، استارت‌های 100 متری نمی‌زدم و یا پا به توپ نشدم، حالا شما می‌گویید من 4 ماه دیگر شرایط ایده‌آل پیدا می‌کنم.


وی ادامه داد: تمریناتی که در ترکیه انجام دادم گویای این بود که تا 15 روز دیگر شرایط ایده‌آل را پیدا می‌کنم. من را نزد پزشکی بردند تا تست پزشکی بدهم. همین دکتری که مورد تایید آقایان است گفت که 15 روز دیگر می‌توانم بازی کنم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: ‌آقای درخشان یادتان نرود کجا و توسط چه کسی با شاهین بوشهر قرارداد بستید حالا علی پروین بد شد؟ پدرم اگر تا آرنج دستش را در عسل کند باز هم برخی‌ها آن را گاز می‌گیرند.

وی گفت: تلاش می‌کنم و مزد زحماتم را می‌گیرم چون از پدرم یاد گرفتم که با این کارم همیشه می‌توانم موفق شوم اما متاسفانه پدر من برای برخی افراد کار کرد اما آنها علیه‌اش موضع گرفتند
پروین گفت: به تیم فرهاد کاظمی (پیکان) می‌روم تا خودم را ثابت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد