مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حمید استیلی: بازیکنان کناری در جناح مخالف بازی می کنند

مرجع خبری پرسپولیس :  پرسپولیس در لیست خود شش بازیکن دارد که در کناره ها بازی می کند و این یکی از نقاط قوت پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود.

 

غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان، حمید علی عسگری، امیرحسین فشنگچی، هادی نوروزی و محمد منصوری شاخص ترین نفراتی هستند که در جناحین زمین توانایی بازی دارند.

یکی از تفکرات استیلی برای فصل آینده این است که از این نفرات در جناح مخالف استفاده کند. به طور مثال استیلی در اردوی ترکیه از غلامرضا رضایی در سمت چپ استفاده می کند و امیرحسین فشنگچی را به سمت راست برده بود.

 

 

مسئله ای که در فوتبال روز دنیا به خوبی جا افتاده و تیم های بزرگی مثل رئال مادرید و بارسلونا هم از این شیوه استفاده می کنند. اتفاقا این تصمیم استیلی در اردوی ترکیه جواد داد و نفرات مورد اشاره در جناح مخالف کارایی بیشتری داشتند.

 

به این ترتیب اگر در بازی با ملوان غلامرضا رضایی را در سمت چپ و فشنگچی را در سمت راست دیدید تعجب نکنید، هرچند پرسپولیس هادی نوروزی و علی عسگری را هم دارد که به نوعی بازیکن دو پا محسوب می شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.antitaj.rozblog.com

سلام.وبلاگ خوبی داری هم تیمی عزیز.وبلاگی رو به نام آنتی تاج راه انداختم که تواین لیگ حسابی حال شیش تایی ها رو بگیریم.برای این کار نیاز به کمک پرسپولیسیهای دو آتیشه دارم لطفا منو با اسم آنتی تاج لینک کن وبعدش خبرم کن که با چه اسمی لینکت کنم.[گل]
به امید قهرمانی پرسپولیس در هر سه جام این فصل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد