مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

هفت نکته از ترکیب پرسپولیس در سه بازی تدارکاتی

مرجع خبری پرسپولیس : شاید برای پرسپولیسی‌ها سوال‌های بسیاری درباره اینکه ترکیب تیم در شروع بازی‌های لیگ چگونه خواهد بود و حمید استیلی قصد دارد از چه ترکیبی استفاده کند، به وجود آمده باشد.

 

هر چند غیبت ملی‌پوشان در تمرین‌ها و بازی‌های تدارکاتی گمانه‌زنی در این مورد را بسیار سخت می‌کند اما با کنار هم قرار دادن ترکیب چیده شده از سوی استیلی می‌توان به برخی نکات پی برد و اینکه در ذهن او چه می‌گذرد.

در این میان مصدومیت‌ها هم کار را سخت‌تر می‌کند و مثلا مصدومیت آچار فرانسه‌ای مثل حمیدرضا علی‌عسگری امکان جابجایی نفرات در پست‌ها را پایین می‌آورد با این وجود می‌توان گفت:

 


1- استیلی در بازی مقابل تیم ب از امیرحسین فشنگچی در دفاع چپ استفاده کرد اما این آزمایش تکرار نشد. حال باید دید آیا واقعا استیلی قصد دارد روی فشنگچی به عنوان یک مدافع چپ هم حساب کند یا نه.


2- در هر سه بازی علیرضا محمد به عنوان مدافع راست به بازی گرفته شد و برعکس آنچه دایی در هفته‌های پایانی فصل گذشته انجام می‌داد، سامان آقازمانی هرگز در این پست آزمایش نشد و در هافبک دفاعی، پست تخصصی خودش به میدان رفت.


3- با بازی‌های قابل قبول محمد نوری در پست دلخواهش یعنی مهاجم سایه که در هر سه مسابقه تکرار شد بعید است استیلی‌ از این بازیکن در جای دیگری استفاده کند و شاید این مساله در کنار بازگشت علی کریمی مهمترین چالش ذهنی استیلی در مورد چیدمان تیمش باشد.


4- محمد منصوری بازیکن مورد علاقه حمید استیلی است که در بازی با قونیه‌اسپور به خاطر مصدومیت بازی نکرد. شاید منصوری گوش راست یا حتی چپ اصلی پرسپولیس باشد اما بازی دادن به او در پست‌ مهاجم سایه مقابل گزتپه نشان داد استیلی روی او حساب ویژه‌ای بازی کرده است.


5- غلامرضا رضایی در هر مسابقه به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شده و خوب هم کار کرده پس بعید است استیلی مثل دایی در جناحین از او بازی بگیرد هر چند رضایی باید برای بازی کردن در ترکیب اصلی از نفراتی مثل اولادی، هاشمیان و نوروزی پیشی بگیرد.


6- روح‌ا... سیف‌اللهی مهاجم جوان پرسپولیس همواره از سوی استیلی در گوش چپ به کار گرفته می‌شود و بعید است استیلی روی او به عنوان آلترناتیو مهاجم نوک حساب باز کند.


7- انگار شیث عضو اصلی خط دفاع پرسپولیس است و زوج او از میان نورمحمدی، نصرتی و شیری انتخاب خواهد شد. قطع یقین رضایی یکی از دو مدافع اصلی پرسپولیس است و استیلی دنبال زوج مناسب برای او می‌گردد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد