مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نوری: برای شروع بازی های لیگ لحظه شماری می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : بهترین هافبک فصل گذشته رقابت های لیگ می گوید برای شروع مسابقات فصل جدید لحظه شماری می کند. گفت و گو با محمد نوری را بخوانید:

 

* اردوی ترکیه چطور بود؟

_ اردوی بسیار خوبی بود و فکر می کنم همه بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که برای پرسپولیس محک جدی بود.

 

* خودت در چه وضعیتی هستی؟

_ خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و برای شروع بازی های لیگ لحظه شماری می کنم.

 

* با جذب نفرات جدید توقع هواداران از تیم بالا رفته و دوست ندارند اتفاقات دربی رفت و برگشت فصل پیش را تجربه کنند.

_ بله اما همه دیدند پارسال حق ما باخت نبود ولی اتفاقاتی افتاد که ما باختیم. پرسپولیس فصل قبل جام گرفت و این خیلی مهم است در حالی که استقلال به هیچ چیز نرسید.

 


* اما بازی دربی برای هواداران حکم دیگری دارد.

_ بله؛ این درست که استقلال دربی را برد اما آن ها جام نگرفتند بنابراین پرسپولیس موفق تر از استقلال بود.

 

* هر چیزی بجای خود ولی همه از حساسیت هواداران باخبرند.

_ می دانیم شکست دادن استقلال برای هواداران مهم است و ما هم تلاش می کنیم تا خواسته آن ها را برآورده کنیم و نتایج گذشته را جبران کنیم.

 

* در مورد تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان، مربیان و حرف و حدیث های این چند وقت اخیر چه نظری داری؟

_ به نظر من قانون سقف قرارداد اشتباه است، هر بازیکن و مربی باید بر اساس توانایی و عملکرد پول بگیرد، مگر می شود یک مربی یا بازیکن که چند قهرمانی آورده و سابقه روشنی دارد، به اندازه مربیان و بازیکنان معمولی پول بگیرد؟

 

* پس با این قانون مخالفی؟

_ بله این قانون اصلا قانون درستی نیست.

 

* به نظرت چه کسی این فصل کاپیتان پرسپولیس خواهد بود؟

_ علی کریمی کاپیتان اول پرسپولیس است. البته حمید استیلی در این مورد تصمیم خواهد گرفت اما گمان می کنم علی کریمی که بازیکن بسیار بزرگی است کاپیتان این فصل پرسپولیس باشد.

 

* با دوری از تیم ملی چه می کنی؟

_ من هفت سال است که در تیم ملی هستم ولی تعداد بازی های ملی ام زیاد نیست. در این سال ها زحمات زیادی کشیدم تا به این جایگاه برسم اما مطمئن باشید حقم را در تیم ملی می گیرم.

 

* پس انگیزه های زیادی برای بازگشت داری؟

_ مطمئن باشید حقم را می گیرم و قصد دارم بازیکن ثابت تیم ملی باشم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد