مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شماره های بازیکنان پرسپولیس اعلام شد / 33 اولادی 6 نصرتی

مرجع خبری پرسپولیس : دیروز و در فاصله یک روز مانده به اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر شماره پیراهن های بازیکنان این تیم مشخص شد.

 

نصرتی که پیشتر اعلام شده یود یکی از دو شماره 5 یا 3 را بر تن خواهد کرد پیراهن شماره 6 که طی سال های متمادی متعلق به کریم باقری بوده و به نظر می رسید بایگانی خواهد شد را می خواهد و در فصل جدید با این پیراهن به میدان خواهد رفت.


 

 

از نکات جالب دیگر پوشیدن پیراهن شماره 7 اسطوره پرسپولیسی ها توسط جوان اول این تیم حمیدرضا علی عسگری است که با رخصت این بازیکن 22 ساله ازعلی پروین اتفاق خواهد افتاد.البته قبل از علی عسگری محمد پروین هم این پیراهن را بر تن کرده بود.


ظاهرا حقیقی هم پیراهن شماره یک را حفظ کرده و معمارزاده با لباس شماره 22 به میدان خواهد رفت. کریمی، کاظمیان، اولادی، ممدوتال و حمزه پور دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس هم به ترتیب با پیراهن های شماره 8-17-33-30و 32 به میدان خواهند رفت.شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در فصل91-90 به عبارت زیر است:


۱ علیرضا حقیقی

۲ علیرضا محمد

۴ مجتبی شیری


۶ محمد نصرتی

۷ حمیدرضا علی عسگری

۸ علی کریمی

۹ مازیار زارع

۱۰ غلامرضا رضایی

۱۱ حسین بادمکی

۱۲ مسعود داستانی

۱۳ شیث رضایی

۱۴ محمد نوری

۱۵ سامان آقازمانی

۱۶ محمد منصوری

۱۷ جواد کاظمیان

۱۸ ابراهیم شکوری

۲۰ علیرضا نورمحمدی

۲۱ وحید هاشمیان

۲۲ میثاق معمارزاده

۲۳ امیر حسین فشنگچی

۲۴ هادی نوروزی

۲۷ روح الله سیف اللهی

۳۰ ممدو تال

۳۲ رضا حمزه پور

۳۳ مهرداد اولادی

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.shopcyber.ir/

سلام

اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم...

برای همینم دوست دارم اگر مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم.

من رو به نام
**سایبر شاپ**
لینک کن بعد خبر بده منم بلینکمت
منتظرتون هستم...
ممنون

وحید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://bestptc-teobux.mihanblog.com/post/2

سلام دوست عزیز
اگر تمایل به تبادل لینک داری بهم بگو
تبادل لینکی که من در نظر دارم با قرار دادن بنر اختصاصی هست که مرحله طراحی و ساخت با من هست
شما بنر من را در قالب وبلاگ خودتون قرار میدید و من هم بنر شما را در محلی که تایین شده قرار میدم
این تبادل لینک بسیار اثر بخش هست و برای بیننده وبلاگ جلب توجه میکنه که وبلاگی که تبلیغ میشه را ببینه
وبلاگ من به طور میانگین 300 بازدید در روز داره


منتظر پاسخ شما هستم
بخشهای مختلف وبلاگ من را هم با دقت ببین


موفق و سربلند باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد