مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

ذوب آهن 2-2 پرسپولیس :ششمین امتیاز در دقیقه 94 ششمین بازی

مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به تساوی دست یافتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت 20 امشب در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

 

 

گل های ذوب آهن را در این مسابقه اسماعیل فرهادی و هوگو آلوز ماچادو در دقایق 3 و 70 به ثمر رساندند و کاپیتان علی کریمی و علیرضا نورمحمدی در دقایق 48 و 94 زننده گل های پرسپولیس بودند.

 


محمود رفیعی داور این مسابقه به محمد نصرتی و غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری از پرسپولیس و سیدمحمدحسینی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد و ماچادو زننده گل دوم ذوب آهن را در دقیقه 98 با کارت قرمز خود از بازی اخراج کرد.

 

ذوب آهنی ها در حالی برابر پرسپولیس به تساوی دست یافتند که به جز دو گلی که به ثمر رساندند در سایر دقایق بازی در نیمه اول و دوم این تیم پرسپولیس بود که سوار بر بازی بود و چندین و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفت که به نتیجه نرسید. پرسپولیس با این یک امتیاز 6 امتیازی شد و در پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر هم امتیاز با شهرداری تبریز و نفت آبادان به رده سیزدهم جدول سقوط کزد. ذوب آهن هم 9 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده، علیرضا نورمحمدی، محمد نصرتی، ابراهیم شکوری، سامان آقازمانی(غلامرضا رضایی ، 45) ، مازیار زارع، محمد نوری، علی کریمی (کاپیتان)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی عسگری و جواد کاظمیان(امیرحسین فشنگچی ، 60) .

سرمربی : حمید استیلی

 

ترکیب ذوب آهن : شهاب گردان ، سید محمد حسینی ، فرشید طالبی ، محمد صلصالی ، پیام صادقیان(محمد قاضی ، 52) ، هوگو آلوز ماچادو ، اسماعیل فرهادی ، فیلیپ آلوز دسوزا(داود حقی ، 59) ، حسین ماهینی ، علی احمدی و ایگور کاسترو

سرمربی : منصور ابراهیم زاده

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.site01.fay.ir

16516065165بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fay.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد