مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اردوی رقیب: مظلومی قهر کرد، استقلالی ها اعتصاب!

مرجع خبری پرسپولیس : همانطور که پیش از این تصور می شد، حاشیه ها و اتفاقات بازی استقلال و تراکتور، تنها به 90 دقیقه بازی و شکست آبی ها در این مسابقه خلاصه نمی شد.

 

به نوشته روزنامه «پرسپولیس» ؛ حالا پس از گذشت 48 ساعت از شکست استقلال مقابل حریف تبریزی، شنیده ها حاکی از تعبیر درست این تئوری دارد و پس لرزه های نخستین شکست کهکشانی ها در لیگ یازدهم، شرایط دشواری را برای این تیم در آستانه دربی رقم زده است.

اتفاقاتی غیرقابل هضم و سنگین برای یکی از مدعیان اصلی قهرمانی که در آن ردپای مدیریت این باشگاه هم به چشم می خورد.

 

 


اپیزود اول:

حضور علی فتح الله زاده در بین دو نیمه در رختکن استقلال و عجیب تر از آن توصیه های فنی جناب دکتر به بازیکنان ، اولین اتفاق ناهنجار در جریان دوئل استقلال و تراکتورسازی بود. اتفاقی که بیش از همه کام پرویز مظلومی را تلخ کرده است تا سرمربی آبی پوشان در تمام دقایق نیمه دوم و درست زمانی که شاگردانش یک چشمشان به میدان و چشم دیگرشان به نیمکت بود، لام تا کام حرف نزد تا جور سکوت معنی دار مظلومی را بهتاش فریبا در کناره های زمین به جان بخرد!

 

حالا باید دید که اولین جنگ رسمی فتح الله زاده و مظلومی از آغاز رقابت های لیگ که به اولین شکست استقلال نیز منتهی شد چه عواقب دیگری را برای کهکشانی های لیگ یازدهم به ارمغان خواهد آورد.

 

اپیزود دوم:

اما پس لرزه های شکست در آزادی آن هم برابر شاگردان امیر قلعه نوعی به همین جا ختم نشد. نزدیک بودن دربی و مشاجره های غیر مستقیم مدیریت و کادرفنی ، بازیکنان استقلال را بر آن داشت تا برای گرفتن ماهی از این آب گل آلود، دست به کار شوند. تعطیلی تمرینات، از سوی بازیکنان پیغامی بود که روز گذشته به گوش مدیران استقلال رسید.

 

بازیکنان میلیاردی استقلال که پیش از این بارها و به شمایل مختلف از عدم دریافت مطالبات خود به شکوائیه روی آورده بودند این بار و در اقدامی خودجوش تهدید به تعطیلی تمرینات پیش از دربی 71 کردند!

 

به طوریکه شنیده می شود آبی ها برای مدیران باشگاه مهلتی 24 ساعته را در نظر گرفته اند که در صورت عدم توافق طرفین جلسه تمرین روز دوشنبه استقلال با غیبت چشمگیر ستاره های سرشناس این تیم دستخوش تغییراتی قطعی خواهد شد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد