مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در کنار حضور مصطفی دنیزلی در راس کادر فنی، اقدامات گوناگون دیگری را برای تقویت تیم در دست دارد.

قائم مقام این باشگاه درباره بعضی از این اقدامات توضیح داد:

یک دروازه بان آینده دار دیگر به جای حقیقی



در پی آخرین دور مذاکراتی که روز دوشنبه با نماینده روبین کازان داشتیم، این باشگاه موافقت خود با پیشنهادهای باشگاه را چهارشنبه شب اعلام کرد. بر این اساس با توجه به انتقال حقیقی به لیگ روسیه، باشگاه بنابر سیاستگزاری های مصطفی دنیزلی برای تیم، نسبت به جذب یک دروازه بان جوان و آینده دار در حال اقدام هستیم که با حضور در تمرین معرفی می شود.


شکوری یا طالبی؟

پرسپولیس این روزها به دنبال جذب یک دفاع وسط است. جمشید زارع در این باره گفت: بر اساس نیازی که آقای دنیزلی برای جذب مدافع میانی اعلام کردند، با دو باشگاه شاهین بوشهر و ذوب آهن برای جذب هادی شکوری و فرشید طالبی مکاتبه کردیم.

مذاکره با رئیس هیات مدیره شاهین

وی افزود: درباره شکوری پیشرفت بیشتری داشتیم. در صحبتی که با او انجام شد، برای حضور در پرسپولیس تمایل بسیار دارد. سردار رویانیان هم با آقای افراشته رئیس هیات مدیره شاهین صحبت داشتند و روند مذاکرات مثبت بوده است. در هفته جاری منتظر تعیین وضعیت نهایی هستیم.

در مورد شکوری و مهرداد پولادی مساله ما این است که دو باشگاه مس کرمان و شاهین بوشهر در چارچوب دیدارهای جام حذفی مقابل هم قرار می گیرند و ما برای اینکه تمرکز این تیم ها بر هم نریزد، مجبوریم منتظر پایان این بازی بمانیم.

مدیر عامل صنایع مس قول داد

در مورد پولادی با آقای دکتر سعد محمدی مدیر عامل محترم صنایع مس ایران صحبت داشتیم و ایشان به سردار رویانیان، علی پروین و بنده قول دادند که زمینه انتقال این بازیکن به پرسپولیس را فراهم کنند. گرچه تیم های دیگری هم به دنبال این بازیکن هستند. در حال حاضر همه چیز به روز شنبه موکول شده است و باید از پیگیری های آقای پروین هم تشکر کنیم که در جریان این امور زحمت زیادی کشیده اند.

تماس پرسپولیس با سفیر ایران در دوبلین

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره زمان بازگشت ایمون زاید گفت: مجوز بین المللی بازی او را دریافت کردیم و مشکلی وجود ندارد. در حال حاضر برای اخذ ویزای A این بازیکن اقدام شده است و آقای رویانیان در این ارتباط با سفیر ایران در دوبلین صحبت کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد